A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Глибочицький заклад дошкільної освіти "Веселка"
Житомирського району Житомирської області

Казки на ніч. Чи варто повторювати?

                                                        

Давно помічено, що діти люблять слухати одну  ту ж казочку, просять батьків та вихователя розповісти її знову і знову. Виявляється, кількаразове прослуховування одного й того ж сюжету має ряд переваг, адже  для дитини повторення-це:

  1. Спосіб розвивитку
     Повторення розвиває пам’ять й формує вміння аналізу, що сприяє                подальшому нормальному  розвитку. Дуже вдалий вислів:  «Повторення — основа навчання».
  2. Спосіб нагадування
    Дитина, опановуючи якусь навичку, та  багато разів повторюючи її, нагадує собі про набуте вміння. Так само прагнення до  повторювання однієї  і тієї самої сюжетної лінії, може говорити про бажання дитини нагадати собі про раніше зроблені висновки.
  3. Підтвердження надійності світу
    Дитина потребує ритуалів,  саме вони дають їм змогу відчувати стабільність і надійність світу. Ритуал — цілком зрозумілий і  встановлений порядок дій. Отже, дитина, яка хоче постійно слухати одну й ту саму казку, може підсвідомо прагнути стабільності й упорядкованості.
  4. прагнення пізнати щось повністю
    Для того, щоб  дитина могла повністю засвоїти сюжет, який відповідає віку і розвитку, і зробити власні висновки, його пртрібно повторити щонайменше 30 разів! Кожного разу, коли дорослий відтворює сюжетну лінію, дитина відкриває для себе все більше деталей, доповнює власну картину бачення світу.
  5. бажання відтворити позитивні емоції
    Мультик чи казка, яку дуже полюбл дитина, безперечно, приносить їй власні  позитивні емоції — радість за  улюбленого персонажа, відновлення справедливості й перемога добра над злом, сприймання смішних подій тощо.
  6. спосіб звільнення від тривоги
    Відчуття знайомої ситуації, яке створює кількаразове повторення сюжету, може зняти тривогу, яка пов’язана з невідомістю.
  7. прив’язаність до найулюбленішого персонажа
    Буває, що дитина обирає певного  персонажа, який найбільше припав їй до душі. Дитина може порівнювати  себе з даним персонажем, захоплюватись  його характером чи просто відчувати до нього емоційну прив’язаність. У такому разі батькам не позбутись численних прохань дитини подивитися улюблений мультик чи прочитати улюблену казку.

                                          

Як ставитися до прохань дитини вчергове почитати чи подивитися улюблену історію?

Відповідь на це запитання одна — набратися терпіння й дати дитині можливість розвиватися у своєму ритмі завдяки багаторазовому повторенню.  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень