Стаття на тему: "Розвиток логічного мислення дітей"
Розвиток логічного мислення дітей17:09 25.06.2021
Логіко-математична компетентність передбачає здатність дитини самостійно здійснювати:
Виходячи з положень Базового компонента дошкільної освіти, педагог має озброїти дитину вмінням жити, сприймати життя в цілісності. Це значно складніше, ніж окремо формувати систему знань і вмінь із математики, природи, грамоти. Дитина не володітиме істинним світоглядом, якщо не вмітиме цілісно сприймати світ. Саме тому блок логіко-математичних умінь включає кожна сфера.
Питання формування логіко-математичної компетентності є принциповим для особистісно - орієнтованої моделі освіти. За особистісно - орієнтованої моделі освіти дорослий стає авторитетною, довіреною особою, яка створює середовище, що розвиває, забезпечує комфортні умови для життєдіяльності дитини, виступає передусім партнером, а не контролером її діяльності.
Логіка - це здатність людини доводити правильні судження і спростовувати неправильні, уміння висловлюватись, тобто:
Навчити розмірковувати – одне з важливих педагогічних завдань. В основу змістових ліній логіко-математичного аспекту Базового компонента покладено такі логічні операції, як серіація, класифікація, вимірювання та обчислення.
Формування математичної компетентності дошкільників ефективно здійснюється:
Дошкільники лише починають оволодівати математичними знаннями, тому їхню логіко-математичну компетентність доцільно характеризувати як елементарну, але розглядати її як складну, комплексну характеристику логіко-математичного розвитку.
Логіко-математична компетентність має таку компонентну структуру:
Особливістю формування логіко-математичної компетентності є насиченість навчального процесу проблемними життєвими ситуаціями практичного характеру, які активізують пізнавальні інтереси дітей, розвивають передумови логічного мислення, вправляють вихованців у використанні набутих знань із математики.
Стаття на тему: "Розвиток логічного мислення дітей"
Розвиток логічного мислення дітей17:09 25.06.2021