A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Глибочицький заклад дошкільної освіти "Веселка"
Житомирського району Житомирської області

Правила безконфліктного спілкування

Правила безконфліктного спілкування

1. Не застосовуйте конфліктогени, оскільки вони активізують конфліктне поле суперечностей.

2. Не відповідайте конфліктогеном на конфліктоген, бо він є резервуаром конфліктів. Психологи доводять, що в такому разі зростає сила конфліктогенів. Краще прагніть до потреби у виробленні гарних стосунків.

3. Здатність сприймати почуття іншої людини, розуміти її думки. Такий стан у психології називається емпатією, тому доброю порадою для всіх буде: “Проявляйте емпатію до співрозмовника”. Адже якась причина його привела до вас, то будьте мудрими. У такому разі виникає інший стан психіки з іншими роздумами. Психологи вважають, що має місце поняття, протилежне конфліктогенові - доброзичливі думки щодо співбесідника. Сюди належить усе, що піднімає настрій людини: похвала, комплімент, дружня усмішка, увага, інтерес до особи, співчуття, поважне ставлення до особи як до рівної собі тощо.

4. Робіть якомога більше доброзичливих помислів. Цього навчають психологи. Кожен з нас потребує позитивних емоцій, тому людина, що дарує доброзичливі помисли, стає бажаним співрозмовником, навіть коли до неї було дещо упереджене ставлення.­

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень