Правила безконфліктного спілкування
Правила безконфліктного спілкування
1. Не застосовуйте конфліктогени, оскільки вони активізують конфліктне поле суперечностей.
2. Не відповідайте конфліктогеном на конфліктоген, бо він є резервуаром конфліктів. Психологи доводять, що в такому разі зростає сила конфліктогенів. Краще прагніть до потреби у виробленні гарних стосунків.
3. Здатність сприймати почуття іншої людини, розуміти її думки. Такий стан у психології називається емпатією, тому доброю порадою для всіх буде: “Проявляйте емпатію до співрозмовника”. Адже якась причина його привела до вас, то будьте мудрими. У такому разі виникає інший стан психіки з іншими роздумами. Психологи вважають, що має місце поняття, протилежне конфліктогенові - доброзичливі думки щодо співбесідника. Сюди належить усе, що піднімає настрій людини: похвала, комплімент, дружня усмішка, увага, інтерес до особи, співчуття, поважне ставлення до особи як до рівної собі тощо.
4. Робіть якомога більше доброзичливих помислів. Цього навчають психологи. Кожен з нас потребує позитивних емоцій, тому людина, що дарує доброзичливі помисли, стає бажаним співрозмовником, навіть коли до неї було дещо упереджене ставлення.