A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Глибочицький заклад дошкільної освіти "Веселка"
Житомирського району Житомирської області

Стаття на тему: "Засоби фізичного виховання"

Дата: 29.06.2021 11:33
Кількість переглядів: 29

Засоби фізичного виховання

Ефективність фізичного виховання забезпечується комплексним використанням традиційних засобів. Це, зокрема:

фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту й туризму);

оздоровчі сили природи (повітря, сонце, вода, грунт);

гігієнічні чинники (режим харчування, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання та ін.).

Сукупність організаційних форм роботи, обов'язкових для впровадження в освітній процес, становлять:

заняття з фізичної культури;

фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, загартувальні процедури);

різні форми організації рухової активності у повсякденні (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята й розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров'я, індивідуальна робота з фізичного виховання).

Фізкультурні заняття є пріоритетними у процесі систематичного, послідовного формування, закріплення і вдосконалення основних рухових умінь та навичок у дітей, розвитку їхніх фізичних якостей. Проводяться вони в усіх вікових групах, переважно в першій половині дня - з усією групою або з підгрупами дітей.

Встановлена тривалість фізкультурних занять у межах:

для дітей 3-го року життя - 15-20 хв.;

для дітей 4-го року життя - 20-25 хв.;

для дітей 5-го року життя - 25-30 хв.;

для дітей 6-го року життя-30-35 хв.

Такі заняття є щоденними; вони проводяться двічі на тиждень за загальним розкладом занять у приміщенні або на майданчику (в період з квітня до жовтня за належних погодних умов, систематично, починаючи з середньої групи) і тричі на тиждень під час прогулянок у першій половині дня поза навчальною діяльністю протягом усього року.

З метою активізації рухового режиму в повсякденні як варіант фізкультурних занять на прогулянках організується дитячий туризм у формі прогулянок-походів за межі дошкільного заклад (пішки, на велосипедах, лижах або санчатах), але лише за наявності відповідних природно-ландшафтних умов: лісу, лугу, поля, водойми, лісосмуги, парку та ін. Не можна підміняти зазначену форму роботи цільовими прогулянками та екскурсіями за межі дитячого закладу, що посідають самостійне місце в освітньому процесі як форми ознайомлення вихованців із довкіллям, природою.

Основна мета прогулянок-походів - оздоровлення дітей, запобігання гіподинамії, вдосконалення рухових навичок у природних умовах та розвиток фізичної витривалості. Вони проводяться, починаючи з другої молодшої групи, їхня тривалість становить:

у другій молодшій групі - 15-20хв;

у середній групі - 20-25 хв.;

у старшій групі - 25-30 хв. (в один бік).



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень